2010-03-27

Resum de Perú

Fa 9 mesos (uns 290 dies) que vaig entrar al Perú...
És possible resumir tot aquest temps en un Post?
Vaig entrar a Perú a principis de juny de l'any passat pel nord, i després de passar una setmana per Trujillo i Lima, vaig anar a parar a Pisco.
La majoria de temps (8 mesos) me'ls he passat a Pisco Sin Fronteras. És difícil explicar la màgia que fa que un lloc tan "hostil" com Pisco t'atrapi d'aquesta manera. A vegades penso que n'hi ha prou amb la sensació de sentir-se útil i estar envoltat de gent molt autèntica d'arreu del món que vessa energia per tots costats... A vegades també penso que acabar els "banys francesos" (7 mesos) va ser un acte de tossuderia que tant em caracteritza... No ho sé... La cosa és que molts voluntaris de llarg termini, després d'un temps, acaben tornant a Pisco cercant vés a saber que... així que si algú passa per allà, millor que provi "aquesta atracció màgica" per si mateix.
Mostra Donant voltes... en un mapa més gran
La resta de temps (durant el mes de novembre), me la vaig passar viatjant amb ma germà Sergi al llarg del "camí dels Gringos": Nazca, Arequipa i el Canó del Colca, Puno, Cusco i Machu Picchu.
També cal destacar uns dies que em vaig trobar amb els meus pares a Lima (si la Muntanya no va a Mahoma...), on em van portar a "cos de rei" pels llocs més exclusius de San Isidro i Miraflores... Una altra forma molt còmoda i relaxada de conèixer un país!
Altres encontres fortuïts, com els del Diego a Trujillo, el Pampa a Lima... Ma cosina, que també rondava pel Perú i ens vam trobar a Lima per posar-nos al dia després de més de cinc anys sense saber res l'un de l'altre...
Parlant de família. Durant tots aquests mesos em diuen que he perdut les àvies que tenia... Temps per recordar-les també. Dies per ser conscient que el temps passa, tot canvia, i que quan torni a casa les coses seran molt diferents.