2008-08-11

... i la Suzanne?

Bé, encara no us l'he presentat... Pels qui no la coneguin, la Suzanne va viure durant quatre anys a Barcelona... "Boja", alegre, divertida... peculiar!
La Su també és l'única noia que conec capaç d'engreixar-se 10 quilos i encara semblar prima...
Que treballa moltíssim... Que des de que va morir el seu pare, sembla que hagi renunciat a tot per seguir el seu negoci i ser igual o millor que ell... Amb això potser s'hi deixa la salut, o si més no, el color del seu cabell... li desitjo molta sort!
I per acabar diré que és una de les noies que més temps trigarà a trobar parella, no perquè no sigui bonica, sinó perquè té un caràcter tant especial, que la persona que ha d'estar al seu costat, haurà de ser també "molt especial".
I que més? Que m'ha agradat molt que em mostrés la seva ciutat (Barquisimeto)... Però sobretot m'ha agradat molt conèixer els seus amics i la seva família... M'agrada deixar-la sabent que està rodejada de gent que l'aprecia molt, i que jo podré tornar (o almenys això és el que m'ha promès) sempre que vulgui.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei tito,

La Suzanne potser agafa quilos i no es veu res, però tu estas més refet o què?

Sembla que (re)omplis la samarreta!

Ivan Ortiz Marimon ha dit...

No home no!
Això són els colors clars, que m'engreixen... O potser és tota la quantitat d'"arepas" amb formatge que porto entre pit i espatlla... jajajaja...