2007-08-15

La Suzana té 11 anys

La Suzana té 11 anys, va a l’escola, però ara està de vacances. Li encanten els nens, treballa de mainadera, i diu que quan tingui 20 anys en vol tenir molts. Parla prou bé l’anglès (l’única de la família) i és un encant de nena. Volia enganxar una foto d'ella per a que veiéssiu com de maca n'és, però com que encara no m'ha donat permís, doncs posaré una foto d'una posta de sol presa des de molt a prop de casa seva (no és tant maca com ella, però al menys omple la pàgina).
L’Stejpo és el seu avi. Al principi no em convencia la idea de quedar-me a casa seva per 300 kn la nit, però després de rebaixar-li el preu a 150 kn (uns 20 euros amb el sopar i l’esmorzar inclosos), crec que ha estat el millor que podia fer a Dubrovnik.
La calidesa amb que m’ha tractat la família de l’Stejpo (a casa seva també hi viuen els pares i germanes de la Suzana) és millor que la de qualsevol hostal, i a la meva segona nit, quan he arribar per sopar, m’he sentit com a casa. Per cert, que he après més croata en les poques hores he estat amb ells que durant la resta del viatge. Qui vulgui gaudir de l'amabilitat d'aquesta bona gent, pot contactar amb stjepo.violic@du.t-com.hr.
I la ciutat? molt turística: és el que toca... A més de veure el casc antic i donar un tomb per la muralla, accepteu aquest consell: si fa calor, doneu-vos un bany a les roques que hi ha a prop de les muralles. Val la pena, de debò!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Your blog is great!!!And pictures too!Kisses from Suzanna

Anònim ha dit...

I succeed!:)I sent you a comment!