2010-04-29

Resum de Bolívia

Bé, més o menys, ja ha quedat tot resumit amb l'anterior "post".
La primera vegada que vaig estar a Bolívia va ser amb ma germà: per renovar el meu visat peruà, vam fer una escapada a l'encantadora Isla del Sol.
Mesos després, vaig anar a La Paz, on em vaig retrobar amb el Howard, que em va acompanyar vora dues setmanes per la selva boliviana, lluny del "camí dels gringos".
Després ens vam retrobar amb en Will, un altre personatge molt peculiar de Pisco Sin Fronteras (a hores d'ara, el voluntari més veterà de Pisco), amb el que vaig anar des de Sucre fins a Uyuni.
I avui, matinada a Villazón... Amb les portes d'Argentina al final del carrer.
Poc temps a Bolívia... I encara que el país és el més barat d'Amèrica del sud, he viatjat força ràpid, no m'he n'estat de res (reparació de la càmera, dentistes...) i finalment he gastat bastant: 500 euros en total de 33 dies (una mitjana de 15,2 euros/dia).
Mostra Bolívia... en un mapa més gran
Tots els viatgers que un va trobant pel continent, tenen un país preferit. Tothom té el seu depenent de les seves experiències. És estrany, però tot i que Bolívia és un país molt autèntic i econòmic, no he conegut ningú que el triï com a preferit... És més, n'hi ha molts que n'acaben farts i l'odien. No és el meu cas.