2008-04-30

Ja tinc data!!!

Bé, ja tinc data:
Dia: dimecres 23 de juliol
Hora: 7:00 am
Lloc: Aeroport del Prat (BCN)

I d'allí, avió fins a Madrid. I a Madrid, altre avió fins a Caracas... I després... Qui sap!
Ja està! Ja ho he fet! La veritat és que necessitava aquest objectiu a mig termini: Per fi m'he marcat una fita i ja no hi ha volta enrera. Porto uns tres dies fullejant ofertes de vols i no m'he atrevit fins avui. També reconec que he hagut d'entrar el número de la targeta un parell de vegades perquè m'he confós... i que m'han tremolat els dits a sobre del ratolí quan he clicat la compra del bitllet... però després de rebre el correu de confirmació i sortir de la feina (si ho admeto, l'he comprat en hores de treball... tothom ho fa, no?), tenia una altra cara: sabeu aquella cara de felicitat i profunda satisfacció, mesclada amb petita dosis d'orgull i supèrbia que un porta desprès d'una exitosa nit de... Bé, ja m'enteneu... Doncs això: que he anat pel carrer ballant amb els fanals i he arribat a casa amb un somriure d'orella a orella...
I a partir d'ara? Doncs des d'ara fins a la data de sortida, queden algunes coses per preparar: presentar la declaració de l'IVA i el resum anual, donar-me de baixa dels Autònoms i la Seguretat Social, esbrinar com coi declararé els impostos l'any que bé, vacunar-me contra el que sigui, buscar-me una assegurança mèdica, demanar algunes targetes de crèdit a la caixa, fer-me el passaport nou, firmar una sèrie de poders a algú de confiança, passar pel Decathlon per comprar alguna cosa suposadament "imprescindible", fer una mudança i finalment acomiadar-me de tothom, especialment als qui probablement no trobaré quan torni...

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Eh!

Quan tornis segurament jo encara hi seré!

Però tot i així, BON VIATGE

Carni ha dit...

Ets el putu amo!!!!! El partidor de bacalutis, el que parte la pana, ets el meu ídol!!!!! I el millor de tot que et faré una festa de despedida com cal, la meva boda i la papa of the papas!!!! I vai el tiu ho tradueix en 500 idiomes, diossssssssss te sales!!!! Espero que no triguis en tornar xq ens esperen m´ticis dies de festa.....i ho saps!!!!

Salutte i ens veiem el 18!!!!

http://www.taticarni.blogspot.com/

Anònim ha dit...

Aquí què passa!!!! Neng a mi no m'ha sorprès la teva decisió. Sempre he pensat que ets un home amb un destí marcat per tu mateix. Home de món. Una persona feta a si mateixa. No se ben bé com explicar-ho però tu millor que ningú per entendre-ho.
Abans de que marxis hem de fer una fiestuqui de despedida o algo. I esperarem que tornis aviat per fer una altra fiestuqui. Jajaja l'excusa per fer fiestuquis!!!

Espero que aquesta experiència sigui el teu somni fet realitat.

Anònim ha dit...

Bonviatge listero

Seguiré les teves peripecies, per si un dia faig el mateix.

:)

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Si senyor, això si que és un "ME CAGON CONY! JA N’HI HA PROU!" com Deu mana! jajaja...

Veig que últimament la generació del '77 estem una mica desquicitas, que ens està passant? ja sou uns quants els que heu fet el gran pas i d'altres encara estem a la espectativa...no se sap ben be de que però esperar sempre és més segur...oi? sobretot davant de reptes (i pors) d'aquest calibre!

Però per a que no sigui dit i com a petit homentaje al nostre Willy Fog de Ca "Donya Maria" aquest estiu faré un viatjet amb frago per Croatia i llegint el Blog...caram! ja tinc un itinerari fet! jajaja...

Espero que disfrutis molt i que el viatje estigui a l'alçada de les teves espectatives.

Ens veiem quan tornis....segurament encara estaré per aqui...esperant....

la gata ha dit...

Bueno de blogger listera a blogger listero: quins collons, sí senyor, aixó sí que és una aventura. quan tornis, vull fotos, vull històries. quina passada, quina enveja em fas, qué valent.
Un petonàs

PD: que sepas que yo sí estaré a la vuelta, bé potser a Madrid, però estaré. Per cert si et passes per la kapitá doncs ja saps eh?

guillem ha dit...

Aquest Ivan no n'aprèn!

Però no era més fàcil passar-se 6 mesos tirat a les platges de Tahití prenent el sol i relaxant-te? A sobre un cop ets allí despesa mínima, amb una tenda Decathlon d'aquestes de 2 segons t'oblides de l'hotel, qui en dóna més? (senyors del Decathlon, amb la de propaganda que els faig a veure si s'estiren i em regalen una tenda, vengue tontus!!!)
El meu intent no ha funcionat no? a aquesta hora ja deus agafar l'avió acp al país que "huele a asufre", m'afegeixo a la majoria a desitjar-te que aprofitis aquesta aventura i que ens la puguis anar explicant de tant en tant.
Però si et penses que pots anar-te'n tant tranquil ho tens clar. Aquí tens els 2 primers d'una sèrie de reptes que t'esperen:
-aprén gastronomia local, perquè quan tornis volem que ens preparis un bon àpat amb tot el que hagis après durant aquest temps (ah!! res de plats amb insectes o similars...)
-volem fotos de les belleses locals de cada zona que visitis, així podrem escollir Miss viatge'08!

i sobretot, apren aquestes frases que són molt útils allà on vagis:
-ho haveu vist!!!
-al loro! que no estamos tan mal!
-que no us embauquin!

See you when you're back!